Jak poznat, že ubývá testosteron? Muži, mějte se na pozoru, pokud pocítíte tyhle příznaky! 

Přibývání na váze nebo padání vlasů, únava a další potíže. To trápí nejen ženy v určitém věku a v přechodu. Ale i muže, co začnou ztrácet testosteron.

Jak poznat, že ubývá testosteron? Muži, mějte se na pozoru, pokud pocítíte tyhle příznaky!

Testosteron je důležitým hormonem, který ovlivňuje mužský organismus. Pokud dojde k jeho úbytku, přidají se příznaky, které nelze přehlížet a většina mužů je ani přehlížet nechce. Je to podobné tomu, co se děje u žen, které se v určitém věku přirozeně dostávají také vlivem a úbytkem hormonů do přechodu a menopauzy. I když tohle u mužů tak jasně není definováno, právě nedostatek testosteronu sebou nese nejrůznější rizika a příznaky. Na co si dát pozor a co v tomto případě začít ihned dělat?

zvyšte testosteron

Jste v kondici? Udržte si ji!

Fyzická ale i psychická kondice je velmi důležitá a to pro mnoho oblastí. Jenže může se stát, že i dříve aktivní muž začne pociťovat jisté potíže. Přibírání na váze, padání vlasů, nespavost, potíže s erekcí, ztráta sexuálního apetitu a podrážděnost, ztráta svalové hmoty a podobně. Na tohle všechno má vliv testosteron, jeho úbytek tak nelze ani přehlížet. Zvyšování testosteronu u mužů erectmax je možné, ale různými způsoby. Je možné užívat preparáty, dostupné doplňky stravy či vsadit na bylinky, ale co je asi mnohem důležitější, je vyvážená strava a také klid. Ano, nedostatek spánku je velkým problémem, dnes ale má opravdu dostatek spánku asi jen málokdo. Pokud trpíte zejména na podrážděnost a pociťujete problémy v sexuálním životě, je na čase se začít spánkem zabývat. Když se naučíte pravidelně spát, v ložnici pak budete i mnohem aktivnější, zlepší se vám erekce a testosteron zase stoupne.

spánek je důležitý

Dejte si něco dobrého

Složení jídelníčku je pak i tentokrát hodně důležité. Mohlo by se zdát, že jídlo snad spraví vše, ale zde nejsme tak daleko od pravdy. Zkuste jíst co nejvíce mořských plodů a ryb, ty umí působit velmi blahodárně, stejně jako ovoce, banány, avokádo nebo kvalitní olivový olej či olej kokosový.

Je třeba věnovat svému tělu pozornost, při změnách je nutné udělat vše proto, aby se stav vrátit do normálu.